ماساژ در رشت

ماساژ در رشت

(( ویژه بانوان ))

ماساژ در رشت

ماساژ در رشت

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

۰۹۳۳۸۹۰۱۳۲۲

(( ویژه بانوان ))

اینستاگرام:

aramid_massage_pedicure

 

این روزها همه ما برای فرار از خستگی روزانه و رفع گرفتگی عضلاتمون دنبال یه راه حل آسون و کم خرج هستیم،

یکی از خدماتی که این روزها به ما کمک می کنه تا بتونیم به این هدف برسیم ماساژ هست،

ماساژهای ریلکسی می تونه شمارو از شر خستگی ها تا مدت ها خلاص کنه، ما مرکز ماساژ ریلکسی در رشت و گیلان رو پیشنهاد می کنیم.

 

فواید ماساژ

درمانی ساده برای افسردگی
ضددردهای یکجانشینی
باز کردن عضلات پیچ خورده
بالابردن قدرت سیستم دفاعی بدن
استامینوفن طبیعی
کاهش درد زایمان
داشتن چهره ای شاد با پوستی صاف و شفاف
روشی برای بهبود زخم ها
تسکین دردهای زنانه
افزایش تمرکز

ماساژ در رشت

فواید ماساژ سنگ داغ:

ماساژ سنگ داغ برای افرادی که دارای درد و تنش عضلانی هستند و یا به سادگی می خواهید آرام باشند، مفید است.

این نوع ماساژ درمانی شبیه به ماساژ سوئدی است، فقط ماساژور از سنگهای گرمائی علاوه بر دستانشان استفاده می کنند. باعث کاهش تنش عضلانی می شود، جریان خون را بهبود می بخشد، و با استفاده از سنگ های داغ، درد را کاهش می یابد.

ماساژ سنگ داغ می تواند به این موارد کمک کند:

کاهش تنش عضلانی
بهبود جریان خون
کاهش درد
تقویت آرامش
از بین بردن استرس

در طول ماساژ سنگ داغ، سنگ های داغ در مناطق مختلف اطراف بدن شما قرار می گیرند.

ماساژور شما ممکن است یک سنگ را به عنوان ماساژ بخش های مختلف بدنتان

با استفاده از تکنیک ماساژ سوئدی و فشارهای ملایم انجام دهد. گاهی سنگ های سرد نیز استفاده می شود. شما برای ماساژ سنگ داغ لباس تن ندارید، مگر اینکه با لباس زیر احساس راحت تری کنید.

ماساژ های آروماتراپی برای افرادی که می خواهند بهبود احساسات خود را با ماساژ داشته باشند، خوب است، این نوع ماساژ می تواند به این موارد کمک کند:
تقویت روحیه
کاهش استرس و اضطراب
کاهش علائم افسردگی
از بین بردن تنش عضلانی
تسکین درد
مزایای ماساژ آروماتراپی
فواید ماساژ آروماتراپی چیست؟
ماساژ آروماتراپی ترکیبی فشارهای نرم و فشار ملایم با استفاده از روغن های ضروری است.

ماساژور معمولا تصمیم می گیرد که از روغن های ضروری استفاده کند، اما شما می توانید آنها را در صورت انتخاب خودتان اولویت دهید.

روغن های ضروری قبل از اعمال روی پوست، رقیق می شوند.

در طول ماساژ، ماساژ کامل بدن دریافت می کنید و همچنین اسانس ها را استنشاق و آنها از طریق پوست جذب خواهید کرد.

گاهی اوقات یک ماساژ آروماتراپی تنها روی کمر، شانه ها و سر شما متمرکز می شود. شما جز لباسهای زیرتان، لباس دیگری بر تن نخواهید داشت، که آن هم اختیاری است.

ماساژ آروماتراپی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

پدیکور چیست؟

پدیکور یک راه درمانی برای پاهای شما است که باعث از بین رفتن پوست مرده پا می شود و پاها را بسیار نرم می کند.

پدیکور یک راه عالی و مطمئن برای مراقبت از پاهای می باشد! کسانی که از مشکلات پوستی پا رنج می برند می توانند

از پدیکور استفاده کنند. بنابراین از مشکلات و پیشرفت بیماری های پوستی پا جلوگیری می کنند.

پدیکور باعث میشود که پاهای زیباتری داشته باشید و راحتتر بتوانید حرکت کنید. همچنین افزایش تمرکز و احساس آرامش بسیار زیادی را به شما می دهد.

یک پدیکور خوب باعث میشود که از پاهای خود احساس رضایت داشته باشید و در آینده نیز پاهای زیباتر و سالم تری خواهید داشت. مدت زمان پدیکور بسته به روش های مختلف، معمولا بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

مزیت های پدیکور چیست ؟

۱٫ افزایش گردش خون :

در روند انجام پدیکور، به دلیل ماساژ پاها و آرامشی که پاها دریافت می کنند، در بهبود گردش خون و تحریک مفاصل هم به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

۲٫ بهبود سلامت ناخن ها :

با استفاده از پدیکور های منظم، احتمال ایجاد قارچ و سایر عفونت ها در ناخن شما کاهش می یابد.

بنابراین ایده خوبی است که پاهای خود را به صورت عمقی تمیز کنید تا سلول های پوست مرده را از بین ببرید و ناخن های شما را قوی تر و سالم تر می کند.

۳٫ کاهش استرس :

همانطور که می دانید، ماساژ بدن یک راه عالی برای استراحت و تحریک اعصاب است.

پدیکور یک راه عالی برای ایجاد آرامش و استراحت است که علاوه بر این مزیت، ظاهر لطیف و زیبای پاها را نیز به ارمغان می آورد و می توانید با خیال آسوده و با اعتماد بنفس بیشتری در بین دوستانتان حضور پیدا کنید و سطح استرس را کاهش دهید.

مانیکور چیست؟

با مانیکور گوشتهای اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده، شیارها و زردیهای صدف ناخن توسط سوهان از بین می روند و توسط مواد مخصوص و پولیش براق می گردند،

جالب اینجاست که بدانید شما با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن خود نیز کمک می کنید

و در نهایت ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا خواهید داشت، به دلیل قرار گرفتن دو دست در مواد مخصوص پوست دستها نرم شده

و آبرسانی و سم زدایی میشود و در انتهای کار یک ارامش و نرمی خاص در دستها احساس میشود

پارافین تراپی صورت و چگونگی جوانسازی پوست:

پارافین تراپی صورت یک تکنیک تخصصی برای جوانسازی پوست صورت بوده و به وسیله فرایندهایی که در اثر حرارت به وجود می‌آید می‌تواند

تاثیراتی مفید بر کلاژن سازی پوسته گذاشته و بدین ترتیب روند پیری پوست را به تعویق بیاندازد. همچنین می‌تواند تیرگی‌ها را در این ناحیه از بین برده و شفافیت پوست را تا حد مطلوبی بالا ببرد.

پارافین تراپی پا:

پارافین تراپی باعث رفع ترک‌ و پینه‌های پا می‌شود
پارافین تراپی پا یکی دیگر از خدمات جدیدی است که اخیراً در مورد آن بسیار شنیده‌ایم

و این روش یک تکنیک موثر برای از بین بردن ترک‌ها در پاشنه پا بوده و می‌تواند به مرور زمان و مداومت در استفاده از این شیوه،

پینه‌ها و زبری پوست کف پا را از بین ببرد. همچنین می تواند پوست این ناحیه را تمیز کرده و وضعیت رطوبت و چربی رسانی در این ناحیه را بهبود بخشد.

پارافین تراپی پا در چه هنگامی توصیه می‌شود؟

معمولا پارافین تراپی پا در زمانی توصیه می شود که وجود ترک های سطحی و یا عمیق پوست پاشنه پا باعث آزار و اذیت فرد شده

و ایجاد دردهایی در این ناحیه نموده است، همچنین وجود پینه هایی در سینه و سطح زیرین انگشتان پا ایجاد حالتی بد منظره در شکل ظاهری پاها نموده

و باید برای بازگشت زیبایی و طراوت در این ناحیه اقدامات لازم را مبذول داشت. در چنین زمانی یکی از بهترین انتخاب ها، انجام تکنیک پارافین تراپی پا است

که طبق نظر کارشناس زیبایی باید در فواصل معین تکرار شده تا به نتیجه دلخواه برسیم. این روش به عنوان یک روش مکمل در پدیکور نیز به کار رفته و می تواند نقشی موثر در لایه برداری پوست پا ایفا نماید.

ماساژ در رشت

فواید ماساژ برای بدن

دستگاه گردش خون

در طول ماساژ مقدار خون بیشتری به قلب پمپاژ می شود و مویرگ هابازتر شده و جریان خون افزایش میابد.

دستگاه گوارش

یکی از عملکردهای اولیه از دستگاه گوارش برای تصفیه مواد زائد و سموم از بدن است . با این حال ، استرس و

عادات بد غذایی می تواند این سیستم را را از کار موثرش بازدارد ، و در نتیجه سوء هاضمه ، نفخ و یبوست را به همراه دارد ماساژ می تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود و تسکین دهد.

احساسات

احساسات منفی ما برخی اوقات می تواند داخل بدن منجر به تنش در عضلات شود، که می توان با ماساژ این موضوع را کاهش داد و فشار متقابل بر عضلات را به صورت انرژی در بدن تبدیل نماید

مفاصل

ماساژ می تواند درد مفاصل را که به علت صدمه ، التهاب و هر روز با افزایش جریان به مناطق آسیب دیده ایجاد میشود تسکین دهد

ماساژ در رشت

ریه ها

تنفسی را می توان تا حد زیادی از طریق ماساژ قفسه سینه ، شانه ها ، و پشت بهبود داد. کاهش تنش در این مناطق می تواند به حذف احتقان از ریه ها کمک کند

سیستم لنفاوی

سیستم لنفاوی بخشی از بدن است که به مبارزه با عفونت در بدن کمک می کند. به این ترتیب ، بازده خود را از عمل بازی می کند نقش مهمی در سلامت کلی است. از طریق ماساژ ، احتقان در سیستم لنفاوی ممکن است کاسته شود ، بهبود اثربخشی کلی این سیستم و تقویت توانایی بدن برای مبارزه با عفونت نیز از دیگر فواید ماساژ برای سیستم لنفاوی است

عضلات

یکی از شایع ترین دلایل برای ماساژ گرفتن تسکین تنش عضلانی و گرفتگی های عضلانی است.

ماساژ در رشت

سیستم عصبی

سیستم عصبی به تنظیم تمام سیستم های دیگر بدن کمک می کند . از طریق ماساژ سیستم عصبی آرام ، اجازه می دهد برقراری ارتباط بهتر با اندام ، کمک به آنها را به کار موثرتر است

پوست

در طول ماساژ ، تعریق ممکن است افزایش یابد ، در نتیجه از بین بردن سموم اضافی از بدن را به همراه دارد . به شادابی پوست و جوانسازی پوست کمک می کند.

 

 

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی یک واژه‌ی عمومی برای توصیف ترکیبی از روش‌های مراقبت از پوست است که سه هدف کلی را دنبال می‌کنند و هر کدام فوایدی برای پوست دارند:

برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن (exfoliation)
پاکسازی آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی روی پوست
کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی
برداشت سلول‌های مرده
سطح پوست از سلول‌های مرده یا لایه‌ی شاخی تشکیل شده است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش اپی‌درم پوست قرار گرفته‌اند. وظیفه‌ی سلول‌های شاخی محافظت از پوست بدن است و اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا محسوب می‌شود. به طور معمول بدن هر ۳۰ روز یکبار تمام سلول‌های لایه شاخی را حذف و سلول‌های جدیدی جایگزینشان می‌کند. منتها گاهی اوقات این سلول‌های مرده روی پوست تجمع می‌یابند. برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن به شما کمک می‌کند که پوست شاداب‌تر و درخشان‌تری داشته باشید.

مشکل اگزفولیشن این است که اگر به شکل صحیحی صورت نگیرد، باعث التهاب پوست می‌شود. مثلاً در گذشته (و حتی امروزه) افراد پوست خود را با کیسه‌های ضخیم آبی رنگ و سفیدآب می‌سابیدند. بعد هم که صورتشان گل می‌انداخت احساس می‌کردند که حسابی پوست خود را پاکسازی کرده‌اند. آن گل انداختن و قرمزی پوست، در واقع نشانه‌ی التهاب است و التهاب یکی از عواملی است که باعث تسریع پیری پوست و ظهور علایم پیری مثل چروک‌های عمیق می‌شود. پس هدف اگزفولیشن این است که همزمان با برداشت سلول‌های مرده‌ی اضافی، باعث التهاب پوست نشود.

پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها

روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌هایی می‌پوشانند که در حفظ رطوبت پوست موثرند و خواص ضد میکروبی هم دارند. در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا می‌کنند، منافذ پوستی را می‌بندند و باعث آکنه و جوش می‌شوند. پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف کند. به علاوه آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم، روی پوست می‌نشینند و باعث التهاب، بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر می‌شوند.

مشکل محصولات پاکسازی پوست که روی حذف چربی‌های اضافی تمرکز دارند این است که مصرف کنندگان گاهی به شکل افراطی از آن‌ها استفاده می‌کنند. یادتان نرود که چربی‌ها برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. استفاده‌ی نادرست و بیش از حد از اسکراب‌ها یا لایه‌بردارها نه تنها به پوست شما کمک نمی‌کند؛ بلکه به آن آسیب هم می‌رساند.
روش‌های آرایشگاهی: این روش‌ها در آرایشگاه‌ها، مراکز سلامت پوست یا اسپاها انجام می‌شوند و معمولاً در آن‌ها از دستگاه بخور مخصوص، ماساژ و کرم‌های خاصی استفاده می‌شود. پاکسازی حاصل از این روش‌ها قوی‌تر از پاکسازی خانگی است.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

۰۹۳۳۸۹۰۱۳۲۲

(( ویژه بانوان ))

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

پارافين تراپي پا

پارافين تراپي پا

پارافين تراپي دست

پارافين تراپي دست

پارافين تراپي صورت

پارافين تراپي صورت

مانيكور

مانيكور

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

هفده + 3 =

بهبود و تسکین درد با ماساژ فواید ماساژ برای بدن ماساژ آرامش ماساژ در گلسار ماساژ در گیلان ماساژ درمانی ماساژ درمانی در رشت ماساژ ریلکسی ماساژ ریلکسی در رشت ماساژ لاغری ماساژ لاغری در رشت ماساژ مفاصل ماساژهای ریلکسی
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera