دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی

دروبین های پین هول در کیفیت های متفاوتی تولید می شوند اما بهای دوربین های باکیفیت پین هول تا حدی بالاست

دوربین های دتکتوری: نحوه مخفی کردن این دوربین های ساخت قاب انها به شکل دتکتور دود در سیستم های اعلام حریق یا دتکتور دزدگیر در سیستم اعلام سرقت است. بدنه دوربین به نحوی ساخته شده که امکان تشخیص انها از دتکتورهای واقعی بسیار سخت خواهد بود.

 

دوربین های هالوژنی: این دوربین ها به نحوی طراحی شده اند که قاب انها دقیقا در جایگاه قاب یک لامپ هالوژن ساز کوچک قرار گیرد.

دوربین های آینه ای: این دوربین ها از یک آینه یک طرفه ساخته شده اند که از سمت خارج به صورت یک اینه محدب دیده می شود. در داحل آینه یک دروبین نصب شده که می تواند تصاویر را برای شما ایجاد کند. توجه داشته باشید که این دوربین ها حتما باید نور خوبی در محیط برای دادن تصویر مناسب داشته باشند.

دوربین های مینیاتوری بی سیم: این دوربین های معمولا اندازه ای کمی بزرگتر از دوربین های مینیاتوری عادی دارند. قابلیت اصلی این دوربین ها امکان نصب آنها به صورت بی سیم است. دوربین سیگنال ها را به گیرنده خود ارسال می کند و از طریق این گیرنده می توان تصاویر را مشاهده کرد.

در انتها باید اشاره کنم که نصب دوربین مداربسته مخفی می تواند پیگردهای قانونی داشته باشد پس پیش از نصب در هر محل ابتدا در این رابطه تحقیق کنید

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ،  دوربین مداربسته مخفی، یا مشاوره نصب انواع دوربین مدار بسته می توانید از سایت 118 گیلان بازدید یا به آدرس : گیلان ، رشت ، چهارراه میکائیل ، خیابان نامجو ، جنب داروخانه دکتر محقق ، ساختمان گیلان ، طبقه اول مراجعه فرمایید یا بروی این لینک مقابل کلیک کنید .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

پنج × دو =

دوربین مداربسته مخفی گیلان گیلان ، رشت ، پارس پندار
118iran
WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera