آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال در شرق تهران

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال
Ayande Bartar

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال در شرق تهران

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال در شرق تهران

مجتمع فنی آینده برتر
مرکز تخصصی آموزش وردپرس در شرق تهران
با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای
آموزش زبان های برنامه نویسی و طراحی وب
ICDLبا مدرک بین المللی

توضیحات بیشتر

تهران

ویدیو

فرم تماس با آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال در شرق تهران

    گالری تصاویر

    برگزاری کلاسهای فشرده کاربردی با ۹۰ درصد تخفیف
    برگزاری کلاسهای نقشه کشی ساختمان , کامپیوتر
    حسابداری , تصویرسازی , امور اداری , معماری داخلی
    گردشگری , هتلداری و هنرهای تجسمی

    **
    مجتمع فنی آینده برتر این امکان را برای عموم شهروندان تهرانی (به ویژه شرق تهران) فراهم آورده است
    تا با حضور در کلاس‌های عمومی و نیمه خصوصی و خصوصی، دانش فنی خود را به سرعت و با کمترین
    هزینه و تخفیف‌های قابل ملاحظه، افزایش دهند. با حضور در دوره‌های دیپلم فنی و حرفه‌ای، علاوه بر
    اخذ مدرک دیپلم معتبر و افزایش شانس استخدام،‌ امکان ادامه تحصیل در دانشگاه نیز برایتان فراهم می شود.
    علاوه بر این با حضور در دوره‌های طراحی شده به صورت پکیج، در آموزشگاه آینده برتر، می‌توانید به سرعت
    مطالب مورد نیاز شغل خود را آموخته و مهارت‌های لازم جهت انجام بهینه امور محوله را در کوتاهترین زمان و
    با کمترین هزینه و تخفیف‌های مناسب،
    کسب نمایید.

    مجتمع فني آينده برتر در سال ۱۳۸۱ با مجوز رسمي از سازمان فني و حرفه اي در رشته هاي فناوري اطلاعات ، حسابداري ، هتلداري ، گردشگري ، اموراداري ، نقشه كشي و معماري و مديريت خانواده شروع به فعاليت آموزشي نمود و تاكنون تعداد زيادي از كارآموزان و دانش آموختگان علاقمند در رشته هاي مختلف در اين آموزشگاه آموزش و گواهينامه بين المللي فني و حرفه اي و ديپلم كار و دانش دريافت نموده اند.
    اين آموزشگاه با داشتن مجوز از سازمان فني و حرفه اي ، آموزش و پرورش و سازمان مديريت و برنامه ريزي سالها ست در خدمت كارآموزان و دانش پژوهان عزيز مي باشد.

    نقطه کوبی یا نقاشی نقطه ای هنری زیبا برای تزیین ظروف سفالی، شیشه ای، چوبی و حتی تزیین پارچه است. ماده اصلی نقطه کوبی لاینر یا دور گیر است که در ویترای یا نقاشی روی شیشه هم استفاده می شود.

    برای انجام نقطه کوبی و طراحی روی سفال نیاز به کلاس های آموزشی دارید و اگر چند تکنیک ساده را بیاموزید، به راحتی می توانید این کار را در منزل انجام دهید. با حس خوب یادگیری در آموزشگاه هنر آینده برتر همراه باشید تا به طور کامل آموزش نقطه کوبی و طراحی روی سفال را فراگیرید.

    فرشینه یا همان شبهه قالی به عنوان پادری، پاتختی، کوسن و دیوار آویز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بافت فرشینه با کاموا را می‌توانید روی تور‌های مخصوص و یا گونی‌های نخی و گونی‌های پلاستیکی که از برنج یا غلات مختلف به جا مانده است انجام دهید.

    برای انجام بافت فرشینه نیاز به کلاس های آموزشی دارید و اگر چند تکنیک ساده را بیاموزید، به راحتی می توانید این کار را در منزل انجام دهید. با حس خوب یادگیری در آموزشگاه هنر آینده برتر همراه باشید تا به طور کامل آموزش فرشینه را فراگیرید.

    ویترای هنری به ظاهر مدرن است اما قرن های زیادی است که در میان مردم کشورهای مختلف رواج داشته است. هنر ویترای را می توان در موزه های تاریخی نظاره کرد که به زیبایی تمام، توسط هنرمندان چیره دست نقاشی شده اند. درواقع ویترای به معنای رنگ آفرینی و زیبا سازی بر روی شیشه است که گاه این شیشه به صورت مسطح بوده و به تابلویی زیبا مبدل می شود و گاه این شیشه ها، ظروف شیشه ای ساده ای است که در طول روز شاید چندین بار بی تفاوت از کنارشان رد می شویم.

    با کمک ویترای می توان ظروف ساده را به ظروفی بی نهایت زیبا و ارزشمند تبدیل کرد. برای انجام ویترای نیاز به کلاس های آموزشی ویترایدارید و اگر چند تکنیک ساده را بیاموزید، به راحتی می توانید این کار را در منزل انجام دهید. با حس خوب یادگیری در آموزشگاه هنر آینده برتر همراه باشید تا به طور کامل آموزش ویترای را فراگیرید.

    آموزش فنگ شويي با تخفیف ویژه در مجتمع فنی آینده برتر برگزار می گردد.فنگ شويي هنر چيدمان وگردش انرژي است، و معناي لغوي آن باد و آب است كه ۵۰۰۰سال قدمت داشته و وبر هنر جابجايي وچيدمان اشيا تاكيد مي كند.

    مباحث كارگاه فنگ شوي

    علم فنگ شوي چيست؟تعريف نيروي چي وتفاوت يانگ ويينجهات جغرافيايي درعلم فنگ شويمربع لوشوفنگ شويي وقسمت هاي مختلف يك خانهمعماري ايراني و فنگ شويي و بررسي چندنمونه از بناهاي معماري ايران از نظر علم فنگ شويفنگ شويي در معماري دنياتاثير فنگ شويي در محيط زندگي ومحيط كارپنج اصل كلي فنگ شويبررسي علم فنگ شوي در فضاهاي اصلي محيط خانهرنگهاي مناسب و چيدمان داخلي در علم فنگ شوييدرآخر جلسه به كارآموزان اين دوره پلاني داده مي شود و آنها مباحثي را كه دراين كارگاه آموختند روي آن پياده مي كنند و رفع اشكال مي نمايند.

    هنر زیبای دکوپاژ و پتینه روی شیشه و چوب و.. از هنرهای با اصالت و قدیمی است که برای تغییر رنگ و بافت اشیا و حتی دکوراسیون داخلی استفاده می شود.
    دکوپاژ و پتینه چیست؟

    چرا این هنر مرسوم شده است. پتینه به معنی کهنگی با اشاره به کهن بودن و ریشه دار بودن معنی میشود. منظور از کهنگی به هیچ وجه فرسودگی نمی باشد بلکه به با اصالت بودن اشاره دارد. پتینه هنر اصالت بخشیدن و کهن کردن هر چیز موجود در اطراف ما به وسیله تغییر رنگ و بافت می باشد.این هنر می تواند بر روی یک تابلو یا یک کوزه و یا دیوارهای خانه و …اجرا شود.با هنر پتینه می شود یک جسم فلزی را چوبی نشان داد و یا یک کوزه گلی را به شکل برنز رنگ آمیزی کرد و دیوارهای خانه رو به شکل سنگ مرمر یا نمای گرانیت تغییر داد. با هنر پتینه می توان اجسام را ترک خورده قدیمی و زنگار بسته نشان داد.

    هنر پتینه کاری بسیار گسترده بود و هر شخصی بسته به خلاقیت خود می تواند نماهای زیبا و دل انگیزی را با استفاده از تکنیک های پتینه کاری به وجود آورد.برای تزئین ظروف سفره عقد و دکوری ها – کمدها و مبلمان بسیار کاربرد دارد.امروزه حرفه پتینه در ردیف شغلهای صنعتی وارد شده و نظر بسیاری را به خود جلب نموده و پوششی زیبا برای نمای ساختمان ها را فراهم کرده است.

    برای انجام پتینه نیاز به کلاس های آموزشی دارید و اگر چند تکنیک ساده را بیاموزید، به راحتی می توانید این کار را در منزل انجام دهید. با حس خوب یادگیری در آموزشگاه هنر آینده برتر همراه باشید تا به طور کامل آموزش پتینه را فراگیرید.

    آیا شما می‌دانید اولین عروسک ساخته بشر به چه شکلی بوده است؟ از چه زمانی تا کنون بشر ارتباطی جدایی‌ناپذیر با عروسک برقرار کرده است؟ در واقع عروسک از دیرباز در زندگی انسان‌ها جایگاهی ویژه و انکارناپذیری داشته است؛ و در این میان عروسک روسی با ظاهری بامزه و فانتزی ساخته شده از پارچه لطیف و موهای مصنوعی، در انواع مختلف مدل و شکل‌های متنوع همه گروه‌های سنی را به خود جذب کرده است.

    عروسک روسی،برای اولین بار توسط یک طراح نروژی به‌نام tone finnanger ساخته شد؛ این طراح نروژی سعی کرده است، در ساخت عروسک احساسات و عواطف را با خلاقیت عجین کرده و ترکیبی از واقعیت گرایی و دنیای فانتزی به‌وجود آورد.

    زیباترین بخش دوران کودکی برای اکثر بچه‌ها مخصوصا دختر بچه‌ها دنیای بازی با عروسک‌هاست؛ پس چه بهتر این عروسک‌ها را مادران با ذوق و سلیقه خود بسازند. عروسک روسی انواع مختلف و شکل‌های متنوعی دارد.

    اگر دوست دارید یک عروسک بی‌نقص و کامل بسازید؛ قصد داریم در آموزشگاه آینده برتر ساخت یک عروسک شامل: ساخت خود عروسک، صورت، موی عروسک،لباس‌ها و کفش آن‌را به طور کامل آموزش دهیم. برای ساخت عروسک روسی با الگو نیاز به هیچ مهارت و یا پیش زمینه خاصی نیست. شما می‌توانید به راحتی یک عروسک روسی بسازید.

    آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال در شرق تهران

    ayande-bartar

    دیدگاهتان را ثبت کنید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

    *

    18 − چهارده =

    118ایران ICDLبا مدرک بین المللی آموزش زبان های برنامه نویسی و طراحی وب آموزشگاه آموزش در تهران آموزشگاه امور اداری در تهران آموزشگاه حسابداری آموزشگاه حسابداری در تهران آموزشگاه فنی و حرفه ای در تهران آموزشگاه کامپیوتر آموزشگاه کامپیوتر در تهران آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری صنعتی آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری صنعتی در رشت آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری ویژه اشتغال آموزشگاه مدیریت در تهران آموزشگاه معماری آموزشگاه معماری در تهران آموزشگاه هتلداری آموزشگاه هتلداری در تهران آموزشگاه هنر آموزشگاه هنر در تهران امور اداری با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای بانک اطلاعات مشاغل ایران تصویرسازی تهران حسابداری دیپلم در تهران فنی و حرفه ای در تهران گردشگری گواهینامه بین المللی در تهران مجتمع فنی آینده برتر مرکز تخصصی آموزش وردپرس در شرق تهران معماری داخلی هتلداری و هنرهای تجسمی
    118iran
    WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera